czwartek, 24 września 2015

6. fit naleśniki

Mój pomysł na fit omlet z dużą ilością białka (bez użycia odżywki!) już poznaliście. Teraz czas na fit naleśniki, również z wysoką zawartością białka ;)
PRZEPIS
(1 porcja)
-malutkie jajo (~41g)
-35g mąki gryczanej
-łyżeczka lnu mielonego
-2 łyżki puree z dyni Hokkaido 
-zimna woda do konsystencji
-odrobina oleju do masy (~3g)
-cynamon, słodzik jeśli ktoś chce
Wszystko wymieszać i dodawać wody do konsystencji, sporo jej wychodzi, ale lałam na oko ;) Potem musiałam jeszcze dolać, bo len zagęszczał całość z czasem.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA: 234kcal; 11,9b, 8,6t, 29w

5 komentarzy:

  1. kocham naleśniki! teraz planuję zrobić w wresji na słono - z fasolą czerwoną itp ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie przymierzam od jakiegoś czasu do zrobienia domowej tortilli, tak mi się chce!

      Usuń
  2. Białko, białko! Ten przepis jest zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące przepisy :)

    OdpowiedzUsuń