piątek, 14 sierpnia 2015

1. Powitanie

Właściwie to od dłuższego czasu siedzę przed laptopem i próbuję napisać sensownego posta na dzień dobry. Yyy... yyy...
Niektóre osoby już mnie znają z innego bloga ;)
Mam na imię Agnieszka, lat 19. Przygodę ze zmianą stylu życia rozpoczęłam wcześnie, bo w wieku 13-14 lat. Nie będę zagłębiała się w szczegóły, bo każdy może łatwo się domyślić, że wcale nie działałam rozsądnie, przez co już na zawsze będę odczuwała skutki spustoszenia w organizmie. 
Aktualnie dążę do upragnionej sylwetki próbując różnych sposobów (ale niedrastycznych ;)) i o tym właśnie będzie mój blog. Czy się uda? Zobaczymy, wszystko będzie działo się na bieżąco, a blog ma na celu zmotywować mnie do działania i zmusić do uporządkowania pewnych spraw.

 To co, działamy?? ;)

5 komentarzy:

  1. CO? GDZIE? KIEDY? JAK? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mamy taki sam wzrost :D! U mnie też z tymi zmianami bywało różnie, i blog bardzo mi pomógł w zejściu na tą "dobrą" drogę :) Trzymam kciukI!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie będę zaglądać : ) powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać :) Uciekłaś mi z aska to przynajmniej tutaj Cię trochę pomęczę haha :D

    OdpowiedzUsuń